Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2008 13:01 - Кулинарен уикенд, карибски ритми и музика в парка
Автор: ideaisis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1203 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2008 13:08


Вместо да си седна на задника и да се скъсам от учене тази събота и неделя, аз си бих камшика в петък и си прибрах вчера в 9.30 вечерта.

Но за сметка на това ядох турски дюнери (не съм си и представяла, че ще го направя, обикновено не ми влиза в диетата. В България никога не си купувам и съм пробвала само в Турция и Германия) и пих истинска бира ЕФЕС!!!! Много беше яка. Признавам си, че местната бира не ми харесва особено много, но продължавам да я пия, защото това е ежедневието тук.

В събота ме събудиха рано, рано и то на два пъти. След втория реших, че няма смисъл да упорствам и взех участие в разговора, който се водеше. След сладките приказки и излежаването къв 12 се надигнаме и отидохме на пазар. Пихме кафе в един апокрифен бар по малките улички, който не знам откъде се появи, но Роберто ме вкара в него. Всички бяха току-що станали и пиеха бири, а барманката-сервитъорка май все още беше по пижама. Но пък ми направи стархотно, ароматно, силно кафе! И добре че, защото кръвното ми вървеше главоломно надолу, както обикновено.

image

На пазара беше лудница, въпреки късния час. След като се запасихме с подобаващо количество зеленчуци и лимони, се запътихме към морските дарове. Обиколихме три пъти и се спряхме на прясно уловена мерлуза от Атлантическия океан. Малко се почудихме заради цената - 3-4 пъти по-висока от тази на мерлузата на останалите щандове-, но беше с толкова хубав вид, че решихме да си позволим този деликатес за обяд. Продавачът ни я изчист и наряза на фини парчета и ни посъветва да я изпържим само в галета, без яйце, на много силен огън.

На връщане към вкъщи (не моето, както стана ясно), успяхме да се промъкнем в затварящия за сиестата супермаркет и да купим едно бяло вино от региона, препоръчано за рибни ястия. Роберто ми цитира от енциклопедията за вината, която му бях подарила, нещо от рода, че не трябва да обиждаме виното с каквото и да е плато, за да не ни обижда и то нас. И така доволни се прибрахме и спретнахме рибката с  една огромна салата и ориз за гарнитура. Междувременно се върнаха Мила и току-що пристигналата й от Перу братовчедка и се настанихме за съботния обед.

После, разбира се всички са метнахме на леглата да поспим, а вечерта беше наш ред за покупки от намаленията, сред които и колони, в резултат на което до 2 часа тормозехме съседите с кубинска музика.

И въпреки тоталния мързел, на който се бяхме отдали, на следващия ден, сложихме да се вари един боб на слаб огън, обещахме тържествено, че ще приготвим типично салвадорско ястие и отидохме да караме колело в градините на река Турия (тя сега не минава оттам, само градините са останали). Аз изобщо не съм тренирана и ми падна кръвното, така че след около 5 км нагоре надолу (повишена трудност за мен) се наложи да спрем пред фонтаните на Двореца на музиката. Проснахме се на тревата под слънцето и се размазахме под звуците на симфоничната музика, която огласяше околностите. Възстанових си силите и се върнахме обратно, като погледахме и малко ръгби между отборита на Валенсия и Мурсия.

image

На връщане се отбихме при пакистанеца за юка, авокадо и банани за готвене. После приготвихме една супа с боба, свински кокали и много зеленчуци, а за десерт пихме старо вино от Елче, на което му забравих името. Извади го Джоан. Беше червено с земни кафяви нотки, сладко, почти ликьор (16 про мила алкохол) и с дъх на дърво от престояването в дъбови бъчви. 
Възстановявахме се от обеда чак до седем и половина и докато си събера стана осем и половина. Пристигнах вкъщи и се заех да си гладя дрехите за официалната среща в понеделник. Ама много, много мразя да гладя панталони с ръб. Все нещо ми се разминама и не е както трябва. Както и да е, докарах някакъв приличен вид и седнах да чета всичко, което бях принтирала за подготовка.

Сутринта в автобуса пак четох, препрочитах и писах, а вече няма и помен от ръба на панталона, който бях постигнала. За сметка на това имам мускулна треска на гърба. Здраве да е.

 



Тагове:   музика,   уикенд,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. idleman - ")
05.02.2008 14:59
все едно чета Хемингуей, не искам да свършва!
айде, моля те, да пишеш по-дълги постинги :)
цитирай
2. ideaisis - хаха:)
05.02.2008 15:02
ами много ти благодаря
на мен ми харесва да си пиша разни неща, но ми се струва, че дългите постинги отегчават
Поздрави от мен:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ideaisis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 157967
Постинги: 69
Коментари: 278
Гласове: 1369
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031