Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2008 20:09 - Диета
Автор: ideaisis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1910 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Обяснявам й на майка ми, че в Испания не стига, че вечерям много късно, ами и много месо ям (пълен разрив с хранителните ми навици, градени 25 години), а тя ми вика "няма страшно, стига да не е свинско". Направо ме успокои. Е на какво друго са почитатели обитателите на юг от Пиринеите, ако не на иберийската шунка, дето сега ще я лицензират за производство и в Китай?!?!??!!!!
Набивам свинско и пушек се вдига. Въпреки опитите ми да зарибя другарчетата с тиквички с кисело мляко и чесън.
Давам пример за това как се показва Валенсия на гостенка от Перу, психоложка, дошла на конференция за превенция на аутизъм в невръстна възраст - води се на ресторант на 65 км от града, за да види истинско село и истинско печено.
Резервацията ни е за 14.30 ч, но отиваме с един час закъснение, защото решаваме да минем през панаира на саламите и суджуците в Рекена, а не сме от най-ранобудните поради мулти-култи партито от предната вечер.
image
На панаира само нас чакат. Купуваме си един билет - пазим силите си  "Ченчо", прословутия ресторант с печеното. Обаче опашките за дегустация на салами са безкрайни и понеже първо ти сипват виното, което изпиваш на гладно, докато чакаш да ти дойде редът за заветния суджук, всички са весели и щастливи, танцуват, вкарват ти по един лакът, а може и с яхния да те полеят. Добре, че е Феликс от винарна Бобал. Той е разработил специална формула за безалкохолно вино и има щанд на панаира. Успява да ни снабди с всякакви там наденици, а за десерт вкарваме по един гроздов мус. Божествен вкус! Лек, нежен, разтапя се в устата:)
Чака ни печенето, така че се запътваме към Утиел, град на 12 км, където е и Ченчо.
image
Закачалките в ресторанта също са по темата

Аз лично много се старах да не прекалявам със суджуците, но каквото и да правиш, според мен не можеш да се справиш с менюто на Ченчо. За първо си избрах една паста от варени картофи, сварено яйце и риба бакалао (дори и да има превод на български тази рибка, не го знам, но е превъзходна и е от типа на бялата риба). Главното ястие бяха печени ребърца, полети с някакав ароматен сос и дъхави подправки. На десерта се предадох и минах директно към кафето и лимоновия диджестив.
На връщане минахме пак през Рекена, за да оползотворим билета, а и за да има подобаваща вечеря. Аз обаче изоставих компанията и вечерях отвара от лайка с мед и лимон. Не мога да си представя как в следващите няколко дни ще хапна месо, ама знае ли човек?


Тагове:   диета,


Гласувай:
0



1. bambola - пак хубав пост :)
11.02.2008 21:00
ама знае ли човек...хахаха абе аз да кажа дето сам пробвала перуанска кухня, значи...ако тогава не умрях никога ....от люто и особено, та си и зарадвала сърцето, а между другото освен тия хубави неща, в Испания се яде малко свинско..така казват те де :)

а за бакалaото ами аз установих че макар и морско чедо не познaвам рибите :)
цитирай
2. indiajane - Добре, че ми напомни,
11.02.2008 21:42
че имам вино в хладилника :) Тъъъкмо си хапвах доволно-доволно!
цитирай
3. ideaisis - xaxa:)
12.02.2008 10:31
а наздраве и добър апетит!
абе и на мен са ми готвили перуанско и определено си беше екстремно изживяване:) ама няма да откажа да го опитам в родната му страна:)
цитирай
4. анонимен - Обожавам месцето,
12.02.2008 13:09
ако не хапна месо все едно не съм яла. И да е вредно все тя ми е, толкова съм слаба, че мисля, че ще се счупя. Затова- месце! :)
цитирай
5. анонимен - Трифон
11.07.2010 15:29
Бакалао-на български е риба Треска,на англ. е Cod Fish
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ideaisis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 158668
Постинги: 69
Коментари: 278
Гласове: 1369
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930