Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2007 19:35 - Пристигания и заминавания
Автор: ideaisis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1364 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2007 14:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Има толкова изписано за сбогувания, "На прощаване", раздели и какво ли не още. Но аз лично не се сещам например за стихотворение "Посрещане", "Пристигане" или нещо подобно. А срещата, когато някой те чака след път или раздяла е толкова вълнуваща винаги...

Част от работата ми е да посрещам групи студенти на летището. Докато ги чакам обичам да гледам посрещачите. Понякога наблюдавам цели мини-истории. Когато се говори на руски, италиански, испански, английски или френски, неволно (или не дотам) ставам свидетел на вълненията, мислите, опасенията, после радостта в очите на пристигащите, възгласите, прегръдката, срещата с приятелите, майката, бащата, сина, дъщерятa бабите, дядовците, бизнес-визитите....

Понякога ме натъжава, защото почвам да си мисля за това, колко ми липсват моите хора. Но истината е, че обожавам да чакам на стоянката на посрещачите. 

Днес например една майка-хипарка се зарадва толкова на детето си и бабата, която го доведе, че почна да му вика да мине под преградите, за да не чака на опашката на изхода. Беше страшно нетърпелива да го прегърне и срещата им ме изкефи страхотно! Беше довела и кучето и то се радваше и скачаше около тях:)))))

А когато аз срещна за първи път някоя група също е много интересно. Какви са, приличат ли на снимките си, автобиографиите, които съм чела, пътуването, което са имали, на какъв език ще си говорим...

Вдругиден по това време ще пътувам към вкъщи. Вече нямам търпение и въпреки, че досега избягвах да се замислям за това, за да остана концентрирана в работата (а тя има навика да е доста преди отпуска), не издържам и включвам брояча. The final countdown..... and Mama, I"m coming homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
!!!!






Гласувай:
0



1. tessy - страхотно,
20.08.2007 20:42
толкова се радвам за теб, че се прибираш!!!
И да не ме забравиш, пиши и от БГ!!! :)))
Прегръщам те!
цитирай
2. shaffi - трепетно е
20.08.2007 21:00
всяко посрещане,особено когато любимия не си го видяла 1 година..усмивки от мен
цитирай
3. ideaisis - :)
21.08.2007 11:02
благодаря, shaffy!
tessy, няма да те забравя, о-бе-ща-вам:))))
цитирай
4. viovioi - Е как няма????
21.08.2007 12:16
Култовото стихотворение 'Да се завърнеш в бащината къща..."Моя страна,моя България...Да се върна...,там под родното небе...",и още много,много да не ги изброявам.Но на теб ти е домъчняло май,май..Ето едно добре дошла от мен)))
цитирай
5. ideaisis - благодаря ти viovioi:) ама аз ...
21.08.2007 15:50
благодаря ти viovioi:)
ама аз по-скоро имах пред вид радостта от посрещането, а не носталгията по родното място.
цитирай
6. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
22.08.2007 09:20
Не знам защо, но никога не съм изпитвал носталгия по родното място...може би защото успях да я обиколя почти цялата на стоп и целта ми сега е света...ама така да ми липсват приятелите, мамка му...3 години вече как не съм ги виждал на по бира,,
цитирай
7. isis - :)
23.08.2007 20:29
Приятен път. Колкото във физически, толкова и в духовен смисъл ти го пожелавам!
цитирай
8. ideaisis - :)))
31.08.2007 23:07
благодаря ви за пожеланията! Пътят е чудесен и в двата смисъла, обикалям доста и пия много бира с приятелите, но времето все не стига да се видя с всички. поздрави от мен!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ideaisis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 158659
Постинги: 69
Коментари: 278
Гласове: 1369
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930