Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2008 11:10 - Горещо кафе
Автор: ideaisis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1860 Коментари: 5 Гласове:
0



Обичам си кафето сутрин. Както и това обед, и другото, което пия след обяд.

image

Просто сутрин, за да си отворя едното око, трябва да изпия поне две горещи напитки. Без захар. Може с малко мляко. Иначе не съм човек просто. 
Идеалният вариант е да си направя кафе вкъщи и да си го изпия докато се приготвям за работа и гледам новините. После, като стигна в офиса, си взимам друго и сядам да прегледам служебната поща.

Тази сутрин момичето, което ме обслужи в Старбъкс, ми каза, че й напомням за майка й. Тя била французойка и не можела да произнася хубаво "р", а аз всяка сутрин си искам кафето "para llevar" и също боксувам на "р"-то. Явно наистина съм й напомняла, защото вместо това, което си бях поръчала, се оказа, че ми е сложила един кроасан и сега дори закусвам съвсем по френски с латето.

Пожелахме си приятен ден, а аз излязох и се замислих, как преди да познавам който и да било тук, всяка сутрин в кафето ме поздравяваха, даже накрая ми запомниха името и откъде съм и всичко това се превърна в един задължителен small talk, който придава по-топъл отенък на деня ми.
Там е винаги е топло през зимата, усмихват ти се и звучи хубава музика. 

Понякога дори това е достатъчно, за да имаш усещане за "у дома".






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kardamom - хубаво е..
29.01.2008 11:45
да изпиеш горещо кафе сутрин...
тъкмо отпивам от второто...
радвам се, че има кой да те поздравява сутрин и да ти пожелава приятен ден.. макар и далеч от дома!
слънчеви усмивки и прегръдки от мен!
цитирай
2. indiajane - Тъкмо си пия кафенцето с парче домашен лешников кейк
29.01.2008 12:48
Поздравче!

http://www.youtube.com/watch?v=4lVIYNd5lOo

И аз имам едно любимо кафене близо до работа, където винаги е топло, но някак си все ми е напрегнато преди работа и прекарвам обедите вместо сутрините там. Шоколадовия кроасан го хапвам на работа пред компютъра, докато проверявам мейла. :)
цитирай
3. ideaisis - @kardamom
29.01.2008 13:40
ммм, второто кафе е даже по-хубаво от първото:)
Весел и слънчев ден и на теб!!!
цитирай
4. ideaisis - @indiajane
29.01.2008 13:46
ooooo, чак помирисах аромата на кафенцето и кейка:)) Трябва си убежище близо до работата, където поне за малко да се откъснеш. Аз пък обедите прекарвам често пред компютъра, но напоследък гледам да не го правя.
Благодаря да поздрава - страхотно ми се хареса:)
цитирай
5. goran - :-) :-) :-)
06.02.2008 18:53
Удивително е как кафето и кафенето са станали част от твоя дом?!

С пожелание за усмихнато утро:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ideaisis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 158669
Постинги: 69
Коментари: 278
Гласове: 1369
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930